Veel gestelde vragen van werknemers
Inloggen
Mijn inloggegevens werken niet.
Gebruik bij het inloggen de ontvangen gebruikersnaam (niet je e-mailadres!) en het toegestuurde wachtwoord.
Ik kan niet inloggen.
Gebruik bij het inloggen de ontvangen gebruikersnaam (niet je e-mailadres!) en het wachtwoord wat je hebt aangemaakt bij de eerste keer inloggen.
Ik kan mijn inloggegevens niet terugvinden.
Kijk in de mailbox of je een welkom mail hebt ontvangen. Indien je deze niet kan vinden, klik dan op wachtwoord vergeten en vul je email adres in. Je ontvangt dan een nieuwe link in de mail.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Klik dan op wachtwoord vergeten en vul je gebruikersnaam of email adres in. Je ontvangt dan een nieuwe link in de mail.
Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen.
Je wachtwoord voldoet niet aan de gestelde eisen (minimaal één kleine letter, één hoofdletter, één cijfer en 8 karakters, waarvan 6 karakters verschillend moeten zijn).
Ik kan via de link mijn gegevens niet invullen.
Kopieer de link en plak deze in de browser.
Mijn account is geblokkeerd.
Vraag Corporate-vitality om je account te activeren.
Afspraak inplannen/verzetten
Ik heb geen afspraakbevestiging ontvangen.
Kijk in je SPAM of de map Ongewenste e-mails.
Kan ik zelf mijn afspraak verplaatsen?
Je kan de afspraak wijzigen bij het tegeltje afspraken.
Resultaten bekijken
Ik kan mijn resultaten niet vinden.
Je kunt dit vinden bij het tegeltje vragenlijst resultaten en biometrie resultaten.
Ik kan mijn resultaten niet downloaden.
Je kan je resultaten downloaden bij het tegeltje downloads. Hier vind je de downloads van de biometrie onderdelen en een totaal rapport.